Інформатика - 6 клас



Шановні шестикласники, до вашої уваги 

"Підручник. Інформатика. 6 клас."👉

У вас є можливість скачати підручник для користання.

Також ви можете скористатись Електронними бібліотеками
на блозі нашої шкільної бібліотеки: Шкільна бібліотека 55👉


Сподіваюся на плідну співпрацю
у цьому навчальному році.
(2022-2023)





Давно було...

Вивчаемо Текстовий процесор...  















7 лютого 2017 року у світі буде відзначатися День безпечного Інтернету, який пройде під гаслом «Будь зміною: об’єднаймося для кращого Інтернету».



Компьютерная Академия Шаг приглашает на бесплатный открытый урок «Безопасность детей в интернете»








МИ ДОЛУЧИЛИСЬ!!!



  15.12.2016




Шановні шестикласники, до вашої уваги 

"Підручник. Інформатика. 6 клас."

Обкладинка книжки Інформатика: підручник для 6 класуУ вас є можливість скачати підручник для користання.

Також ви можете скористатись Електронними бібліотеками
на блозі нашої шкільної бібліотеки: Шкільна бібліотека 55


              Підручник розрахований таким чином: 1 урок - це 1 параграф,  тому, якщо ти пропустив урок з будь-якої причини, можеш сміливо читати параграф та виконувати завдання після нього. Якщо будуть питання, не соромся, підійди до мене на перерві та з'ясуй все що потрібно.
Для виконання завдань тобі потрібні файли-заготовки та додаткові навчальні програми, тут є посилання для скачування. Бажаю приємного проведення часу за роботою та       вдосконалення твоїх знань і навичок.




Робочий зошит з інформатики 
6 клас
Автори: Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер
Клацни на посилання вище,
з'явиться нова вкладка із зошитом.
Ти маєш змогу скачати зошит




Зошит для практичних робіт та 
проектної діяльності з інформатики 
6 клас
Автори: Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська
Клацни на посилання вище,
з'явиться нова вкладка із зошитом.
Ти маєш змогу скачати зошит



Перша тема, яку ми вивчаємо називається 
"Алгоритми та їх виконавці" (стор. 6-52).

§1 "Команди і виконавці"
вправа 1 стор. 9 - файл План 
вправа 2 стор. 9 - файл Сітка
вправа 3 стор. 9 - гра Purble Place
Вивчи поняття: команда, виконавець, система команд виконавця

§2 "Алгоритм і його виконання"
вправа 1 стор. 18 - файл Команди
Вивчи поняття: алгоритм, виконавець алгоритму, система команд виконавця алгоритму

§3 "Практична робота №1. Виконуємо алгоритми"
Практична частина
Завдання 4 Бісектриса кута стор. 23 - файл Бісектриса
Завдання 5 Будова слова стор. 23 - файл Слово
Завдання 6 Перша допомога стор. 23 - файл Допомога

§4 "Середовище виконання алгоритму"
(Тут ми починаємо роботу з навчальною програмою Scratch/Скретч, яка навчить тебе створювати алгоритми для виконавця Рудий кіт або інших виконавців. Якщо завантажити та встановити навчальну програму Scratch 1.4 за цим посиланням, матимеш змогу практикуватись вдома та створювати мультфільми - це цікаво і точно розважить твоїх родичів.
Інструкція як встановити програму.)
вправа 1 стор. 28 - проект Кіт-музикант
вправа 2 стор. 29 - проект Герб
Вивчи поняття: програма, комп'ютерне середовище виконання алгоритму

§5 "Виконавці і події в середовищі Скретч"
вправа 1 стор. 34 - проект Знайомство
вправа 2 стор. 36 - проект Помічниця
вправа 3 стор. 36 - проект Ноти
вправа 4 стор. 38 - проект Кіт-музикант
Вивчи поняття: параметр команди, образ виконавця

§6 "Створення та виконання алгоритмів у середовищі Скретч"
вправа 1 стор. 42 - проект Діалог
вправа 2 стор. 43 - проект Рибки

§7 "Практична робота №2. Складаємо та виконуємо алгоритми в навчальному середовищі виконання алгоритмів Скретч"
Практична частина
Завдання 4 Літера стор. 51 - проект Літера
Завдання 5 Оркестр стор. 52 - проект Оркестр
Завдання 6 Парк стор. 52 - створи проект самостійно

Друга тема, яку ми вивчаємо називається 
"Поняття операційної системи" (стор. 53-92).

Коментарі